Dobry start

Informujemy, że Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Od 1 lipca 2021 r. wnioski o świadczenie dobry start składać będzie można jedynie w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu (przyznawaniem i wypłatą świadczeń z programu „Dobry start”) zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce instytucji gminnych i powiatowych.

Środki będą wypłacane w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Wnioski będzie można składać jak dotychczas - poprzez bankowość elektroniczną, portal PUE ZUS oraz Portal informacyjno-usługowy Emp@tia.

Wnioski należy składać do 30 listopada.

Wytworzył:
Udostępnił:
Obarzanek Artur
(2018-06-07 08:49:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Obarzanek Artur
(2022-03-23 20:41:08)