Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
Realizacja zadań wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych poprzez:
- wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- prowadzenie rejestrów świadczeń udzielanych na podstawie w/w ustawy,
- przygotowywanie i wydruk decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych,
- sporządzanie list wypłat,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających i sprawdzających wobec osób korzystających z dodatków mieszkaniowych, w tym przeprowadzanie wywiadów środowiskowych,
- sporządzanie sprawozdań, analiz i szacowanie potrzeb finansowych w zakresie dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie procedur egzekwowania nienależnie pobranych dodatków mieszkaniowych.
W sprawach dot. dodatku mieszkaniowego i energetycznego należy zgłaszać się do pok. nr 10 (parter)
Wytworzył:
Paulina Petrowicz
Udostępnił:
Obarzanek Artur
(2005-02-17 14:47:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Obarzanek Artur
(2022-03-24 20:18:43)