Dodatki mieszkaniowe i energetyczne

 Realizacja zadań wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych poprzez:

 

  1. wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
  2. prowadzenie rejestrów świadczeń udzielanych na podstawie w/w ustawy,
  3. przygotowywanie i wydruk decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych,
  4. sporządzanie list wypłat,
  5. prowadzenie postępowań wyjaśniających i sprawdzających wobec osób korzystających z dodatków mieszkaniowych, w tym przeprowadzanie wywiadów środowiskowych,
  6. sporządzanie sprawozdań, analiz i szacowanie potrzeb finansowych w zakresie dodatków mieszkaniowych,
  7. prowadzenie procedur egzekwowania nienależnie pobranych dodatków mieszkaniowych.

 

W sprawach dot. dodatku mieszkaniowego i energetycznego należy zgłaszać się do pok. nr 10 (parter) 

Wytworzył:
Paulina Petrowicz
Udostępnił:
Obarzanek Artur
(2005-02-17 14:47:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Obarzanek Artur
(2022-03-24 20:18:43)