Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej http://mgops.bornesulinowo.ibip.pl/public/.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznkiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodnści i wyłączeń
Część dokumentów (pliki PDF) nie jest dostępna cyfrowo ponieważ zostały wytworzone przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych lub przekazane przez podmioty zewnętrzne i nie ma możliwości ingerencji w ich treść.
Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Pauliny Kozłowskiej - mejlowo kadry.ops@bornesulinowo.pl lub telefonicznie +48 94 37 331 83.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Wejście do budynku: Do budynku prowadzą dwa wejścia, które są ogólnodostępne w godzinach pracy Ośrodka. Główne wejście znajduje się od strony ulicy Lipowej, posiada schody. Wejście boczne znajduje się od strony parkingu i umożliwia dostęp do Ośrodka osobom niepełnosprawnym – oznaczone jest odpowiednią tabliczką. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma windy.
Parking: Na parkingu Ośrodka znajduje się wyznaczone miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej oznaczone kolorem niebieskim oraz znakiem poziomym i pionowym.
Dostępność komunikacyjna budynku: Na parterze znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku znajduje się Biuro Obsługi Interesanta oraz pomieszczenia pracowników socjalnych oraz pracowników obsługujących świadczenia rodzinne, wychowawcze, z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, stypendiów i zasiłków szkolnych, dodatków osłonowych i innych świadczeń wypłacanych przez Ośrodek. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim mogą dostać się do wymienionych pracowników wejściem od strony parkingu. Ze względu na brak windy nie jest zapewniona dostępność pomieszczeń na pierwszym piętrze. Na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami – pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą.
Prawo wstępu z psem asystującym: do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Ośrodek posiada oznaczenia w alfabecie Braille’a, nie posiada oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym.
W budynku - Biuro Obsługi Interesanta - jest pętla indukcyjna.
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.