Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie

Piątek 23.06.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

świadczenia rodzinne

Do podstawowego zakresu działania Sekcji Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego należy w szczególności:

 realizacja zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych, a w tym:

·        wydawanie i przyjmowanie wniosków w sprawie świadczeń rodzinnych,

·        prowadzenie rejestrów wniosków i udzielonych świadczeń,

·        opracowywanie i wydruk decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych,

·      prowadzenie postępowań wyjaśniających i sprawdzających w sprawie świadczeń rodzinnych, w tym  przeprowadzanie lub zlecanie przeprowadzania wywiadów na potrzeby świadczeń rodzinnych,

·        sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu świadczeń rodzinnych,

·        szacowanie potrzeb finansowych na realizację świadczeń rodzinnych,

·        prowadzenie procedur egzekwowania nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,

·      prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie świadczeń rodzinnych,
·      udzielanie klientom pełnej informacji na temat mozliwości korzystania z poszczególnych świadczeń.

W sprawach dot. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego należy zgłaszać się do pok. nr 1 lub 2 (parter) 

 

 

Wytworzył:
Artur Obarzanek
Udostępnił:
Artur Obarzanek
(2005-02-17 14:32:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Paulina Kozłowska
(2014-04-17 10:26:09)
 
 
ilość odwiedzin: 291790

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X